Header
  Laden...Even geduld aub...

FAQ's


-  Wat is het verschil tussen klant en Lid?
Een Lid kan profiteren van alle acties van ScrapPlezier en meedoen aan het Spaarprogramma. Er zijn ook speciale acties alleen voor de Leden.

- Ik wil een product bestellen maar lukt mij niet. Op het scherm kan ik niet op de Bestel knop klikken. Hoe kan ik deze product dan bestellen?
Wanneer de Bestel knop niet klikbaar is betekend dan dat dit product niet op voorraad verkrijgbaar is. Wil je toch deze product bestellen? Stuur dan een e-mail naar ons toe: order@scrapplezier.nl

- Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is aangekomen?
Na het plaatsen van je bestelling krijg je binnen een paar minuten een e-mail ter bevestiging. Zorg ervoor dat e-mails van order@scrapplezier.nl en info@scrapplezier.nl niet in je SPAMbox komen.

- Waarom kan ik mijn bestelling niet meteen betalen?
Wij gaan eerst controleren of alle producten op voorraad zijn.

- Wat gebeurt met je bestelling:
1. De voorraad van de bestelde producten wordt gecontroleerd;
2. Een factuur met betalingsgegevens voor overschrijven en/of iDEAL link (indien van toepassing) wordt gemaild;
3. Je bestelling wordt verzonden zodra je betaling bijgeschreven is;
4. Een e-mail wordt naar je verstuurd zodat je weet dat je bestelling onderweg is.

- Waar vind ik de betalingsgegevens voor mijn bestelling?
Wij versturen een factuur met betalingsgegevens na de controle van de voorraad van de bestelde producten. Heb je aangegeven dat je wilt betalen via iDEAL, dan zit er in de email met de factuur ook een link met de betalingsinstructie.

- Kan ik betalen via iDEAL?
Ja, dat kan. Maar dan moet je wel in staat zijn om e-mails te ontvangen met HTML-code.
Voor betaling via iDEAL geldt een toeslag van €0,35 of €0,50 transactiekosten, afhankelijk van het order bedrag. Vanaf 50 euro gelden geen transactiekosten.


- Ik heb betaald. Wat gebeurt er nu dan?
Wij versturen de bestellingen zo snel mogelijk; meestal nog dezelfde dag, en uiterlijk binnen 7 werkdagen. Wij gaan pas over tot verzending als de betaling op onze rekening is bijgeschreven. Iedere ochtend controleren wij onze rekening. Als je betaald hebt via iDEAL dan zien wij dat reeds gedurende de dag.

- Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling kan verwachten?
Je krijgt altijd een bericht van ons wanneer je bestelling verstuurd is. 

- Wat betekent de order status van mijn bestelling?
Eenmaal ingelogd kan je de status van je order bekijke.
De eerste status van een bestelling is "wacht op betaling".
Zodra wij je bestelling beginnen te bewerken wordt de status "in behandeling".
Nadat alle producten aparte voor je gereserveerd zijn en de verzendkosten berekenen sturen wij een factuur via e-mail naar je toe. Je status is nu weer "wachten op betaling".

Is je status nu "inpakken"? Dan hebben wij je betaling bevestigd en wordt je bestelling zo snel mogelijk verpakt.
"Gereed om verzonden te worden" is de status wanneer je pakket klaar is om naar je toe te vertrekken.
Zodra de bestelling verzonden wordt ontvang je een e-mail van ons en je status is nu "verzonden" of dan "voltooid".



Aan deze pagina wordt nog gewerkt.

Staat jouw vraag hier niet bij? Stuur ons een e-mail.

Alvast bedankt.

ScrapPlezier